2011. november 11., péntek

Szeretet,érzések..

Sokszor elgondolkoztam,hogy mi is az ,ami az embereket megkülömbözteti egymástól:a megjelenésük,a hajuk színe,avagy mennyi pénze van?..Rájöttem arra hogy olyasvalamiről van szó,ami nem látszik,nem hivalkodik,nem mutogatja magát.nem lehet megfogni,csak sejteni lehet hogy ott van valahol a közelükben,körüllengi,átfonja,vagy mint egy aura,besugarazza.azt akiről szó van...és ez az emberi LÉLEK!..Lélek az amikor valaki jó,lélek az amikor adunk..szeretetet,szerelmet,lélek az amikor cselekszünk..és az is lélek..amikor az élet útjain csak átsuhanunk,és SEMMI sem marad utánunk!Ez a LÉLEK nevü "valami"..az viszi tovább az életet!Azt szoktuk mondani:Jaj de JÓLELKÜ,...vagy jaj..de ROSSZLELKÜ GONOSZ!...éshát van a középút is,amikor olyan semmilyen,se nem jó,se nem rossz!
nagyon sokat lehetne erről filozófálni..és gondolatokat szőni..ÉN ILYEN VAGYOK!Döntsétek el hogy ..milyen....
   nekem ez a zene mond valamit erről....   és barátokat,lelkeket képzelek magam mellé..akiket nagyon,de nagyon SZERETEK!                                 
            

2 megjegyzés:

  1. Csodálatos képek, csodálatos gondolatok, - csodálatos Lélek. A színek és a gondolatok harmóniája.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm...ez tényleg gyönyörű!

    VálaszTörlés