2011. november 15., kedd

Hétköznapok..

Minden évben nagy szeretettel készülődünk az ünnepekre,igen ám de maga az ÜNNEP..örömteli..ámde az előkészületeket ,néha bizony óriási"Majd","úgyis csak én csinálom meg".."nem segitene valaki"?....mondatok és szitkok,apró kis "dohogások" morgások,..stb előzik meg!na ..itt nem arra kell gondolni,hogy a karácsonyi nagytakaritás..nem történik meg!..
Bizony..ilyenkor lomtalanitás,ritkitás a szekrényben a ruhák között,válogatás..stb és persze mindig az van"EZ még kell"!."Ezt nem dobom ki","Majd akkor fog kelleni ,mikor már eldobtam"..vagy"Jujj..ki ne dobd!"ez persze amikor a párom is ODATESZI  MAGÁT..ott kő kövön nem marad!vagy..ezt csak meg kell varrni,ezt szét akarom bontani,ez jó lesz még valakinek!!!!Ti hogy vagytok ezzel?..mert mindig nagy ELHATÁROZÁS előzi meg ezt a folyamatot!..Korán reggel azzal kelek:"Na akkor most mindent eldobok,semmit sem tartok meg"!....Azt hiszitek sikerül?..Minden alkalommal "valamit".."VALAMIKET"..átmenekitek a jövő generációnak..és ebből születnek majd az ANTIK TÁRGYAK..ugye!
..régi kerités,lefestve nálam!..
..Régi ételhordó..még diákkoromból,meg a sátrazós évekből..
..esőben állt..nálam védve van..csak eltört..
..hiányzik a márványlap a tetejéről..
..Pöttyös kancsó..fűvel
..Tuskó...nem engedem felapritani..
..régi hordó...attól klassz,hogy mindig ott mosta az ecsetet a párom,azért olyan zöldes..
..régi pad,előbb fehér volt,majd kék..és most shabby..:)
..régi tarisznya..
..Mit kezdjek velük?..majd lesz növényszáritó..(gyógy)
régi üveg..amiről "lehámoztam" a fonatot..
..piros "alig"zománcos lábas..diót szoktam benne tartani..
..megmentett kis kredenc..kedves szomszédtól kaptam..imádom!
..a fűszertartókat is..kaptam..
..na ez a kedvenc..ez a régi,shabby ablakkeret..
..no meg a boszorkányseprüm is..
 ..régi ablak szitával,most zellert száritok..máskor gombát rajta!
..a kosár és a korsó..is használható még..
..na ezek eltörtek,de igy is tetszenek..
 ..a tobozokat pedig már hosszú évek óta ..ÁTMENEKITEM a következő Karácsonyra!
                        Na ..és most a lényeg..a múltkori egyik bejegyzésemben írtam a Lakáskúltúra ,Otthon,stb lapokról!Na..ott szigorú leszek..ODAADOM VALAKINEK mindet..csak a LEG::LEG::szebbeket tartom meg!!!!!Na ..ez is haladás a Lomtalanitás sikere felé..annak dacára ..hogy ez már a sokadik..és mindig van egy .."DE...."                                   

5 megjegyzés:

  1. Gondolod, hogy vége lesz ?
    Nem! Ez örökké fog tartani, én már tudom!Csináljuk minden évben,én kidobnám, de a férjem nem engedi.Amit ő nem értékel az meg nekem kell...Azért minden évben selejtezünk, de nem fogy a sok holmi.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de örvendek hogy nemcsak én vagyok igy!

    VálaszTörlés
  3. Ó, egek, minden képed csodálatos!!!
    Ezek a zöldek, kékek ebben a környezetben nekem nagyon bejönnek!!! Meg a a kredenc, juuuj!!!! Boszorkányseprű??? Édes!!!
    Selejtezés nálam ... ruhákat könnyebb, tárgyakat kicsit nehezebb... a ragaszkodás, ezt kéne elengednem kicsit (nagyon) a ragaszkodást... azért már alakulgat :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon hangulatosak a leírások és a képek!
    Egy jó tanács!
    Forgasd a képeket a helyes irányukba mielőtt feltöltöd őket :)

    VálaszTörlés
  5. Tudtam hogy kapok a fejemre ezért...:(De nembaj..legközelebb figyelek..az a baj hogy későn vettem észre!Köszi!

    VálaszTörlés