2011. november 29., kedd

Rossz napom volt ma...

..mert vannak olyan pillanatok is amikor csak szürkeségbe,bunkósságba,és falakba ütközünk!vannak pillanatok,amikor a szürke,még szürkébb lesz,és   fanyar.szájízzel vészelem át a napot,bosszankodok,és SEMMIT sem tudok tenni ellene..igaz pillanatnyilag ahogy vissza emlékszem,azt hittem kipukkanok a méregtől!nemhiába vagyok Nyilas.szülötte..nem tudom megérteni miért baj az ha szépérzékem állandóan előbukkan,miért történik az hogy ellenvetésekbe torkollik bármely érvem,hiába próbálom meggyőzni embertársaimat!Miért baj az ha szeretem a szépet,és állandóan fortyogok .alkotok valamit,.keresgélek tárgyakat!
.
      Szerintem erre a mai időjárás is hozzátett egy lapáttal,..estére már kicsit lehiggadtam,és eldöntöttem hogy "CSAKAZÉRTIS ELHOZOMBICIKLIVEL"..olyasvalami ami elég nagy helyet foglal..igen szereztem egy tányértartó polcot,jó poros,még falon van,el kellene hozni..nem segit senki..EZ VAN!..most már csak annyi dolgom van hogy szebbé tegyem ezt az estémet egy dallal...erre van most szükségem...
  Igen..gyönyörü..sokat segitett      ......,az a szerencsém hogy pukkancs természetem hamar helyrejön..bármi is legyen az..és tovább szárnyalok a reménység keresésében...holnap már jobb lesz,...TALÁN!!!!                                                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése