2011. november 24., csütörtök

Karácsony előtt...

Gyerekkorunk  legfennségesebb ünnepe ,izgalma,várakozások,készülődések,tervezgetések,munka,sok kiadás,idegeskedés,..és mégis..mindezekkel együtt a legszebb ünnep!A nagy parádét nem szeretem,nekem a Karácsony a fenyőillat,a havas táj, a mécsesek,fények,a melegség a szeretet ünnepe!Nem kell cicoma,diszités,kifelémutogatás..Ez családias,bennsőséges,szeretet....a Szenteste Ünnep mindnyájunknak..De ezt majd a késöbbiekben..
     Ime.
 Egy kosár  fenyőtoboz

Megszáradt borostyánkoszorú...
Ez egy kicsit mű....de sajnáltam kidobni...

Angyalka,üvegből..
..és a szomszédék fenyője...  ezek tavalyi képek..na itt kimaradt egy klassz szánkós.dekoráció..de most meg kell forgassam a képeket ,nehogy "dőlve"legyenek...és kikapjak a rossz fotókért!!! ...
Most már egy nap elteltével..ime a dekoráció,...a szánkót kaptam...az ötlet az enyém:
                                                                                  
...

2 megjegyzés:

  1. Vettem a célzást....
    Amúgy Én nem mondtam, hogy rossz a fotó, csak egyszerűbb csodálni ha jó az irány.

    VálaszTörlés
  2. Nomád ..küldök egy mosolyt!ha akkor nem célzol,igy maradtak volna!

    VálaszTörlés