2011. november 10., csütörtök

Életképek

Sokszor jártam az erdélyi helyeket,hegyeket..és mindig megcsodáltam az ott élő juhászokat Amig ez a gyönyörüséges természetesség veszi körül őket...,hogy ilyen környezetben hogyan tudnak megélni?..Egyszer a kalyibába is bementem,igaz,olyan sajátos"ILLAT" vett körül..Hmm.de ezt pozitivumnak vettem ,mivel ma is ott érzem az orromban,hallom a bárányokat,kolompolást!Itéletidőben is,tábortűznél,egyszerü emberek ezek..akik igánytelenek..vagyis nem ADATOTT nekik más sors..hogy jobb sors?..az kérdés..mert azt válaszolták hogy itt szeretnek élni,meghalni..távol a világtól.távol a civilizációtól,emberektől,nyüzsgéstől..És milyen igazuk van!!!..Imádtam volna ott élni..igy meg maradok csak a tisztelettel..Tisztelet,hogy ők vannak még..ki tudja meddig?....SZABADOK!!!!
                                             
  Habár román nyelven énekelnek,ez egy olyan sajátságos ,és vonzó életkép,nem is tudom mit mondjak még,én nagyon szeretem ezt az életvitelt..ha tehetném....NAGYON...elmennék..őszintén élnék!NOMÁD életmód!Szenzációs!
                                    
Imádom!na itt lehet sétáltatni a bakkancsaimat,szimatolni a friss levegőt,gyógynövényt szedni,réten szaladgálni(már aki BÍR)..hegyet járni,szemet legeltetni,tele lenni frissességgel  és életkedvvel!    HÁT NEM CSODÁS?                                                                            .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése