2011. november 4., péntek

Kényeztetés...avagy... polgárpukkasztás...

Bizonyára ,..deres hideg reggeleken ,amikor a napsugarak"kéretik"magukat amikor fáradt,őszi falevelek,célt tévesztve,keresik  útjukat,néha felrepülve a levegőbe,...na akkor döntöm el!Nem,nem...ez nem egy érzelmes bejegyzés,pedig annak indult..Igenis,ma befokhagymázom!,egyszerü,fokhagymával bedörzsölt piritós-kenyeret!ISTENI!leginkább saját örömömre,néha környezetem pukkasztására fogyasztom!
Modern gasztronómiai blogok sokszor ...BRUSCHETTA..néven emlegetik,pedig az csak egyszerüen egy "fokhagymáspiritós"...nem is ildomos ilyenkor társaságban fityegtetni az "image"-ünket,kockáztatni azt,de ha mégis,akkor csakis bosszúból!!!Imádom amikor a célzottak"Á?NEM TESZ SEMMIT...szöveggel jönnek,és fintorogva elfordulnak,én meg bízva a biztos hatásban,magamban mosolygok befelé....Hmmmm!na jól van a szeretteimet ilyenkor kímélem...utána,egésznapos "eufória" következik.,.s mire elmúlik a hatása,felébredek a szigorú valóságra...s mivel látni nem..inkább érezni lehet...nincs fotó róla....:).

3 megjegyzés:

  1. Fogyaszd bátran, mert megérdemled!
    Van ennél jobb dolog?! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!..Tör a kiváncsiság..hogy ki vagy?..Hmmm...

    VálaszTörlés
  3. Ki vagyok? Nézelődj!
    http://fenyszigetem.fw.hu
    A férjem rakta fel a képeket, de én nem így tenném.

    VálaszTörlés