2011. november 8., kedd

Divatozás.


..spekulálok..
..de jó árnyék-kép!
Torockón vettem..Erdélyben
 Páfrányok érintése..
 ..még ..
 ..Bakkancs..
 ..és hátizsák..

..kinőttem..nem jó valakinek?...
Mindig is csodáltam a divatos,izlésesen öltözködő embereket,leginkább a nőket..ugye a férfiaknak elég ha egy farmer,egy poló és egy Brad Pitt mosoly társul..Igyhát sóvárogva nézem a divatos cuccokat,és nem veszek fel akármit...illetve AKÁRMIT!nagyon szeretem a western dolgokat,a tiroli ruhákat,a túlzott eleganciát,műdolgokat,cicomát viszont nem!Általában ha hozzájutok tiroli ruhához..biztosan kicsi és ki kell engedjem a derekát..Hát igen,elmúltak azok az évek amikor karcsubb is voltam!Imádom a csizmát,hosszú szoknyával,pulcsikkal,a farmert,kockás inggel,és a terepszineket!nagyon szeretem a diszkrét en használt csipkét is!Amit nem szeretek az a Kosztüm..és a műszálas anyagok!Én állandóan alakitok,akár reávarrok,röviditek,hozzávarrok,kötök,bontok..ime egy kis ízelitő..
..Sajnos a ruhás képeket keresgélnem kell még,de ugye elképzelitek..mi a stilusom!Mindenekelőtt cottage..és imádom GUDRUN SJODEN divatját..abból viszont nézzetek meg egy videot!..
                                        

3 megjegyzés:

  1. A kosztüm az én világomba sem fér bele...azért van...de nadrággal.
    Szerintem fontos a kényelem is.
    A karcsúság sajnos elmúlik .:(
    Ha valakit még így is szeretnek...akkor semmi baj nincsen:))
    Divat? Ami belülről jön, szerintem a legfontosabb.

    VálaszTörlés
  2. Igen,Nálam minden belülről jön.van akinek tetszik,de még többen vannak akik nem értik miért vagyok ILYEN?....Hmmm...Tehát ..Nem tetszik!mert gondolkozok,mert jobb világot szeretnék,mert idealizálok...azt mondják "Hülye vagy"..ilyen nincs.,...

    VálaszTörlés