2011. november 6., vasárnap

Ki vagyok én?

Gondolom szeretnétek többet is megtudni rólam...Az az igazság hogy mindent a maga idejében....de úgy döntöttem,hogy egy egy kicsit mindig bemutatok magamból...nagyon szerettem a divatot...évekkel ezelőtt minden megvolt ahhoz hogy Egyénien öltözködő személynek mondhassam magam...Volt ám divatozás,barátnő-pukkasztás,de valahogy mindig tudtam a mértéket...Ahogy az évek elteltek..ez a divathóbortozás abbamaradt..azaz csak néha néha van egy kis "megnyilvánulásom"...Hogy miért?..Változott az értékrend,a dolgok más fontossági sorrendet kaptak,de azért nyitott vagyok a szépre,az extravagánsra,a különlegesre..de most már ..NEM MINDENÁRON!Szeretem a naturszineket,imádom a terepszineket és a pamut,lenes anyagokat!szoktam kötögetni is magamnak,családnak..de valahogy leegyszerüsitettem!mostmár takarókat kötök maradékból,kockákból,sálakat,mellényeket..Pulcsikat nem..azokat megveszem a TURKÁLÓBÓL!..ja ...ez egy VARÁZSSZÓ!Turkáló..imádom..mert ott lehet megtalálni a legkülönlegesebb,legegyedibb darabokat...szinte ingyen!






                            Ime ...én..és egypár kedvencem...majd a többi is következik...a kalapokról csak annyit még hogy a piros az enyém...teljesitménytúrák jelvényeivel diszitve...a zöld pedig a páromé...a barna hanorákkal pedig már sok hegycsucsot bejártam....legalább 30 éves...:)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál magadról is.Még sokáig járjad a hegyeket!
    A turkáló: az egy kincsesbánya.onnan érdemes öltözni.

    VálaszTörlés
  2. Az a baj hogy a hegyi túráimról nincs digitális fényképem..ezért majd segitséget kérek a youtube-ról!

    VálaszTörlés