2011. november 9., szerda

Életöröm

Már hetek óta készültem a póstára,feltenni egy gyöngyöt egy internetes barátnőnek,aki nagyon szimpatikus,..miért?mert nagy turista,a Berni..fel is pattantam a biciklire,kb déli fél egy lehetett...kellemes meleg idő,Elintéztem a levélfeladást,majd lassan tekertem hazafelé..ez kb 3 km..hazáig!gyönyörü idő volt ma is..amikor már alig vannak falevelek,már minden csupasz,a nap melegen sütött,le is szálltam hogy bekukkantsak a portákra,..persze minden kutya ENGEM ugatott!..Amikor a Malomerdő Panzióhoz jutottam ..hát BECSÁBITOTT az erdő...Csoda várt reám,mivel az erdőn keresztül mentem haza..ilyen gyönyörüséget rég nem éreztem..Át lehet menni az erdőn keresztül egy párhuzamos erdei ösvényen(a főúttal párhuzamos) egész a házunkig..Természetesen a besurranó napsugarak,a térdig érő ,zizegő avar,falevelek sokasága,a csend,a természetközelsége,az erdő neszei kisérték utamat!ALIG tudtam tolni a bringát..olyan sok volt a falevél..Mi a vicces..hát az ..hogy ilyenkor mi a csodának nem tettem be a fényképezőgépet?....csodás képek születhettek volna...Holnap megpróbálom újra!..talán sikerül..Vegyes,érzésekkel értem haza,hogy milyen csodás minden,hogy milyen jó illat van az erdőben,micsoda színek és fények,milyen nagy CSÖND........el lettem varázsolva....!Mivel
nincs más lehetőség..képzeljétek milyen is volt!!!Nincs foto...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése