2011. november 9., szerda

Alkotás öröme

Amióta megszülettem,nyughatatlan a természetem,állandóan izgek-mozgok,tennem kell valamit!A munka ..mint tudjuk,nemesit..de van amikor nagyon!..pláne ha nemes anyagokkal dolgozunk!..akkor még a bőröd alatt is az van..Káprázatos fényessége,aranyló szine,mindenkit megbabonázott a történelem során!gyilkolnak is érte,a nőket csakis ezzel lehet levenni a lábukról(engem vajon miért nem?..)tehát ezt csináltam hosszabb-rövidebb ideig..ékszereket,alkottam!bizony gyönyörüség volt amikor egy csodaszép ékszer került ki a kezeim közül!Sárga és fehér fémet is feldolgoztam,de leginkább szerettem a kihivásokat!..Imádtam érdekes köveket befoglalni,érdekes egyedi ékszereket kitalálni..és megvalósitani:Elképzeltem a mintát a fejemben és azonnal rajzoltam..és imádom a mai napig is!De most már nemcsak ékszereket alkotok,mindent:Kertet,ruhanemüt,kötök,átalakitok,vágok,toldok,kombinálok..és ez egy olyan tevékenység ami mindig kikapcsol..ahogy más semmi!kiskorom óta szerettem a szépet,az egyedit,mindig a Semmiben is megtalálni a SZépet,az ERedetit,az Egyedit..Nekem nem az a szép ami másnak,sokaknak..én mindig a kopottban,az elesettben,a szerényben,a szürkében láttam meg a rendkivülit!és ezt az érzést,tehetsége tvagy adottságot igyekeztem átadni gyermekeimnek is!..És azt hiszem SIKERÜLT!...és ez maga a CSODA! ..amire nagyon büszke vagyok!
                                     Jöjjön tehát pár kép..a töredéke annak amit 25 év alatt megcsináltam,alkottam..


                                          
  Ezeket bizony nem én csináltam,de kedvesek nekem..
 ..de innen már én ..készitettem..






















                                 
        ebben a szecessziós tálban tartom őket...ki kellene találni..valami akasztót nekik,..Összegubancolódnak!








                                 
           Ezek kézműves üveggyöngyök amit a fiam készit,én meg megcsinálom ékszernek,kombinálva ezüsttel,bőrrel!Mostanság ezeket csinálom!  ..nekem nagyon tetszenek..mert mindegyik gyöngyszem EGYEDI és UTÁNOZHATATLAN!:)                                                                           
                                  
                                
                                 

1 megjegyzés:

  1. Én meg az ékszerek, az két külön világ!
    Nagy ünnepnek kell lenni, hogy valamit a nyakamba tegyek, az pedig igen ritkán van.
    Most már azon sem csodálkozom, hogy apám első szülöttként fiút akart, de én születtem meg, persze lánynak.

    VálaszTörlés