2011. november 12., szombat

Pár nap a hegyekben..

Az idén nyáron is sikerült pár napot a hegyekben tölteni,de mivel kisunokánkkal együtt voltunk,csak rövidebb sétára mentünk,el,de végre együtt volt az egész család!..kivéve a kisebbik fiamat,mert ő nem kapott szabadságot erre a pár napra!Gyönyörű időt kaptunk,nyár volt,a fiuk elmentek messzebbre is,én meg a faház körüli házimunkákat végeztem!Ez a kis nyaraló,mindent tud..kivéve az áramot,amit levágtak..Sikerült nagyon kellemesen eltölteni,ettünk,tábortüzet raktunk..a kicsi unoka nagyon élvezte!Egyik nap gulyás volt,másik nap szalonnasütés,patakvizben mosakodtunk,másnap elmentünk az ásványvizforráshoz!nem is kellett "altató"..mindenki lezserül érezte magát!harmadnap,miután épp pihenni akartuk,megleptek a régi szigeti barátok,hoztak finom füstöltkolbászt ,húst és mindenféle földi jót..grillezni valót!..Nemcsak forrásvízzel öblitettünk...volt nagy vigadalom...Délután elsétáltunk gyerekkel,van ott a környéken egy új szálloda,panzió,ahol pisztrángot lehet kapni,nevelde..Azt is megkóstóltuk,,szerencsénk volt,mert ragyogó időt kaptunk..Sajnálattal ,sóvárogva nézegettük a nagy hegycsúcsot Pietroszt ,sajnos nem mentünk fel túrázni ..lezserebb programra voltunk betervezve..Sajnálatos módon,itt Borsafüreden nagyon megváltozott az élet,mindenki külföldön dolgozik,hazahozzák a pénzt ..és épitkeznek,ház-ház hátán,mindenféle csili-vili ",mammut" épületek..amik háttérbe szoritják a hagyományos épitkezést..Már csak itt -ott látni zsindelytetős gerendaházakat,faházakat..!ha megmarad a kis faházunk..talán ez lesz a Muzeális darab..:).

Megnéztem a videot,és elég jól megmutatja a tájat,a környéket...épp azon a sípályán siztünk régebben,és azon is volt a síbalesetem,de oly régen volt..szinte el is felejtettem!nem igaz,nem felejtettem el..végérvényesen megváltoztatta a SORSUNKAT!..Eljöttük Erdélyből,de nem csak emiatt..sok obiektiv dolog is közrejátszott...munkalehetőség csökkent,a megélhetés pedig nehezedett!
            Így hát áttelepültünk ide!az őshazába!...De erről majd a továbbiakban....lehet hogy mindig vissza fogok ide térni,a kis nyaralónkat pedig imádjuk!  Gyönyörü ez a MÁRAMAROS!!!                                  .

1. Nem csak lehet, biztos, hogy mindig vissza fogsz térni. Jó olvasni itt is soraidat. Olyan gazdag a blogod is, mint Te magad, tele erős kötődésekkel, érzésekkel, élményekkel. Ez az igazi gazdagság.

2. Köszönöm,Csillagosi!Aranyszived van neked is!