2012. január 5., csütörtök

Vadkempingezések...

Még most is beleremegek..ha eszembejutnak azok a gyönyörü sátorozós emlékeim...nem is tudom hol kezdjem,talán ott hogy ezeket a "sátrazásokat" mindig nyáron csináltuk...Imádtam amikor végre lehuppantunk a táborhelyre..szélvédett,félig árnyékos helyet kerestünk mindig!..emlékszem egy egész csapat mentünk kocsikkal az Iza forrásig..de ami nagyon emlékezetes az a Slatioara patak partján volt...Hogy miért volt emlékezetes?...mert tábortüzön egy nagy fazék zöldpaszulylevest főztünk,mert a fazekat ott hagytuk a fa tövében éjjelre(nehogy valami állat "megkostólja"..egy nagy követ tettünk rá,)...
                 napoztunk,patakban lubickoltunkk..a fiuk kitaláltákhogy beülnek a patakba..kb térdig ért a viz...és az aznapi "ügyeletes"pálinkásüveget megkötözték egy madzaggal,az egyik fűzfához...ők kb 5 méter távolságban ültek a patakban egymással szemben..az egyik meghüzta az üveget,bedugaszolta és "leusztatta " a másikhoz..az meg ugyanezt megcsinálta ,majd visszadobta az üveget..épp csak annyi "nedü"volt benn..hogyne süllyedjen el...Mi a csajok a partról nagyokat kacagtunk rajtuk....)Késöbbb,mikor már esteledett,tábortüzet gyujtottunk..sütögettük is serényen a kis szallonánkat....a déli tüznél megfőtt a leves is!(de nem volt szabad aznap enni belőle!).
                 Énekeltünk ,a tűz ott parázslott,M.kivette a Trabijából az egyik ülést..én azon ültem,egy bottal piszkálgattam a parazsat..a zene ..mi is ment akkoriban???..ja...már eszembe jutott:Chris de Bourgh....
   igen..ezt hallgattuk..a parázs lassan kiégett..elhalványult csak ugy pislákolt..a fiuk "kiütötték" magukat,..egyedül én voltam ébren...
természetesen éjfél után már én is bevonultam a sátorba..A sátrak hagyományos ,"Dögnehéz"ócska sátrak voltak....
........Hajnalodik..valami motoszkálást hallok..hát a fiuk..nak égett a "meszes"...hallom csak hogy emelgetik a fedőt..és szürcsölnek.a meritőkanállal...Már világos is volt..!jaj de finom.".psszt csak a csajok meg ne hallják "....és ez ment felváltva..Hát reggel vettük észre hogy "lecsappant "a zöldpaszulylevesünk......a fiúk "rájártak!.....Sipánkodtak is..jajj..jajj..kérdem ..kértek még páleszt?....jajj..nemm..."miért ..van még? valahol?..."..szóval nagyon jó kis kiruccanás volt ,pláne hogy egy nagy zuhé is elkapott..de ez csak BÓNUSZ volt..a nagy kánikulára....Most is sóvárgok az ilyenek után......ezt azért irtam le hátha más is kedvet kap a "madzagmegkötős-pálinkaleusztatósvizibulihoz"....:)...                                      .
                             

2 megjegyzés:

  1. Fiatalság bolondság! Ma már a Wellness-e bulik a divatok, pedig a természet lágy ölén érezni csak igazán, azt a végtelen laza könnyedséget és szabadságot.

    VálaszTörlés
  2. Igen...tücsökcirpelés,hamu,füst,szél,derékfájás a sátor lágy ölén,huncutságok,jókedvek..és mindezt ...ingyen és bérmentesen..csupa szívvel..és lélekkel...!Köszönöm...

    VálaszTörlés