2012. január 12., csütörtök

PÁDIS-Bihari hegyek

Épp a napokban beszélgettünk közös túrákról..és annyira élethü volt a visszaemlékezés.hogy szinte fájt...volna ha nem irom le ide!.
         Akkortájt már kocsink is volt..igy a legjobb akkori barátnőm,a párom,és a fiam ..no meg én ..elindultunk Pádisra!sosem felejtem el..olyan rossz volt az ut..azt hittem szétesik a kocsink!.
                De..túlélte....kocsi Pádis fennsikon..menedékház mellett...sátor jóval messzebb...de olyan 5 méterre a sátortól...(akkor még igy is lehetett)letáboroztunk,jó idő,gyönyörű fenyves,nagy fennsik..és az az illat..ami körülvett!.
         Sikerült első nap a Csodavár...meg környéke,volt ahol nagyon sokat másztunk..ahogy visszaemlékszem..na aztán a meglepetés amikor a sátrunkhoz értünk!Egy bugyuta tehén épp akkor oldalgott el onnan....eredmény ..egy megnyalt,megrágott káposzta!"jó lesz az ha megmossuk..mondá Marcsa...."..és igy is lett...tejfölünk a nagy kánikulában felfutott..."jó lesz az,mondá Marcsa" "majd.legfeljebb fosunk tőle,MONDÁ Marcsa"...és igy főztünk,s ettünk,s..jó volt minden.első nap!(káposztaleves..jó tej-savósan.)"".hmmmm....de olyan finom vót------!!!
           Másodnap idegenvezetőhőz csapódtunk,Galbina-szurdok(SÁRGA_VÖLGY)....egésznapos túra...kemény volt,búvó-patakok, sziklák,LÁÁÁNCOK,Wazze...,gyönyörü barlangok..a völgy nagy vizfolyással..azt hittem ott  is maradok..TÚLÉLTEMMMM!:)...sötöbö.
.
           Aznap este..Puliszkafőzés....csillagszámlálás...hullócsillagnézés...szikra a pásztor-tábortűznél(egyik takaró kapott egypárat)....ezt a gyönyörüséges égboltot SOHA...de SOHA...de SOHA nem felejtem el....azóta sem láttam ennyi millió-billió csillagot!!!!!
            másnap korán keltünk..a G..om..vigyorogva jön elő a "BOKORBÓL"..nézzétek mit találtam....EGY ÓRIÁS_pitonka(vargánya)...ó ez nem is az..ez VARRRRRRGÁÁÁÁNYA!!kiáltottam fel..és máris sercegett a szalonna,paprikaszeletek rá,egy kis paradicsom,egy kis szalámi..és rá a gomba,,só,...és már zuttyintottam is rá a megmaradt felfutott tejfölt!!! ...HÚÚÚ..mik ezek a finom illatok?..kérdé.. fiacskám..dörzsölgette a szemeit..."erre az illatra már nem is tudok visszaaludni"!....és JÓ NAGYOT FALATOZTUNK BELŐLE!megintcsak kiderült hogy mily nagy a természet...ajándéka!
 Talán aznap megcsináltuk az Eszkimó barlangot.
         ...illetve azt már rég megcsinálta a TEREMTŐ!
                             ..és ime a Csodavár is...
                                   
                Közben találok más videokat is....
                                     
                  
                             .
                                    .

         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése