2011. december 20., kedd

Szentendre..képek....

Ime...egypár kép ami lemaradt ..bizony elég sok képet csináltam,megtekinthetők  a facebookos adatlapomon!..vagy 200 db....
izelitőnek itt van egypár a sokból....
Zsámbéki romtemplom,csodálatos volt...
Vadrózsa panzió kőburkolata...

a szaletli teteje...
szaletli.....
klassz....kőből,izléses..
kapu,lépcsők,kövek...
szösszenet...
csak bámultam...
Adventi szépségek...
 sajnálom,már megint forditva...
 Főtere..
Marcipán muzeum..

 Bárczy -étterem...
SZÉP.....bizony...
                                      
                                       

3 megjegyzés:

  1. Évek óta gondolkodunk azon, hogy el kellene mennünk Szentendrére.A nászutunkat töltöttük ott még anno, de azóta biztos még szebb lett.

    VálaszTörlés
  2. Mi most voltunk először!és ..visszavágyok...lemeradtam a Ferenczi muzeumról..satöbbi...ugyhogy nyáron szeretném a skanzent is látni..most már van egy jó panzió ahova mehetünk!Vadrózsa panzió...Piroska,hol lehet tégad jobban megismerni,látni a z arcodat?...Már egypárat az olvasókból kinyomoztam,..:)..de te nagyon rejtélyes vagy!...:)

    VálaszTörlés
  3. http://www.facebook.com/profile.php?id=100002044101014&sk=info

    Itt rám találhatsz.Egyébként itthon vagyok szinte mindig, tehát elérhető vagyok.:)
    Nem vagyok én annyira rejtőzködő, csak nincsen blogom.Bár fényképet magamról szinte alig rakok fel.

    VálaszTörlés