2011. december 9., péntek

Ablakmosás,és egyebek...

Azzal kezdem hogy 2 dolgot nem szeretek a házimunkákból:  vasalni,  és ablakot mosni!A többi elmegy!nem lehet ezt irodalmi szinten előadni..de azt tudom hogy "költői "módon mosok ablakot!Először is elhatározom,majd megfogalmazom,majd elhalasztom,majd újrafogalmazom..:)a végeredmény az hogy MUSZÁJ megcsinálni!Itt vannak az ünnepek a nyakamon..van is meg nincs is sok kedvem "tevékenykedni"..najól van..MEGTETTEM!Túl vagyok rajta...az eredmény:Ma órákon át fotózhattam a cinkéimet..mert ÁT LEHET LÁTNI AZ ABLAKON!

naplemente..
felhő leány-..
gyülnek..
 itt pont nincsenek..
 szeretik a szotyit..
Kupaktanácsoltak..de ahogy észrevettek ,elrepültek..
vannak egypáran..
 ..mivel el is fáradtam..ma már nem sokat tevékenykedtem!                                  :
                             folytatom holnap,..

1 megjegyzés:

  1. Az ablakpucolással én is így vagyok, ha már nagyon nagyon muszáj akkor.'14 ablak vár rám, mert bár kicsi a házam(70 m2),de a fényt, a világosságot szeretem, ezért sok ablakot rakattunk bele.
    Talán az enyhébb időjárás miatt nálunk a cinegék csak elvétve repülnek be a madáretetőbe, még találnak eleséget a szabadban.Szép fotókat készítettél.

    VálaszTörlés