2011. december 16., péntek

Szentendrei " heppibörzdéj.."..

....Ezerrel süt a nap,tegnapi lábfájásom azonnal elmúlik,reggelizés,haditerv.."ma megnézzük ám a Kovács Margit múzeumot".....igy is lett..de majd késöbb...elindultunk ma Kocsival ..mivel kaptunk egy jó ebédelési étterem-tippet..a szállásadónktól..igy aztán kicsit kiméltem a lábaimat..ott hagytuk a kocsit a vendéglőnél...
            Hold utca..Bartók Béla utca,szük kis kockaköves sikátorok,a házak egybeépitve,szuper kis felujitott garázsok,megbujva..szinte alig veszed észre hogy az egy terasz,..na itt lakhatnak a művészek..napsugaras panorámánk van,gyönyörü a kilátás a Dunára, a szigetre...háztetőket látunk,mindent aprólékosan megvizsgálunk,fotózom is mindent ami szemnek ingere....megelevenedik a történelem...addig bóklászunk ,mig a Chez Nicolas kis étterem sarkánál bekanyarodunk ujra a kis adventi főtérre,közepén nagy karácsonyfa felállitva..ma sokkal többen sétálnak,..regyogó a napsütés..ujra mindent bevon az az átható fahéjas-almás forraltbor illata...bekanyarodunk a K:M muzeumba..és ott el is időzünk majdnem 3 órát..annyi gyönyörü dolgot csinált ez a művésznő..hihetetlen...már szédülök is picit...Czóbel,Ferenczy muzeum zárva..skanzen ..zárva..:(
           Sok séta és bámészkodás után eljutunk ebédelni,Fejedelmi Forró..fantasztikus Ízek..Vadraguleves csiperkével,és flekken gazdagon..ami 3 szelet hus és stake krumplival savanyusággal,elötte egy "unicum"....de tényleg..Isteni volt a kaja!
....................Kocsival felmegyünk a szálláshelyünkre,hamar elindulunk ujból "dombot járni"...nehogy ránkragadjon a bőséges ebéd...Pismány -hegyi túrát tele hassal..ki látott még?"Gabi várjál meg""jaj nem birok""jaj de sokat ettem""ki a fene tett engem oda hogy most ,alig szuszogva hegyet másszak?"....és ilyenek dohogása közben...felveszem a hegymászó ritmust és szép lassan naplementéig odafennt voltunk..innen még szebb a Duna..a nap lebukik  már...a környező hegyeket is látni..Szóval..CSODASZÉP 2 napot töltöttünk......
                                          a saját képeim majd késöbb láthatók lesznek...
..hát ide is még visszatérek majd!!!!!de csak miután kigyönyörködtük magunkat az esti fényekben is....

1. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, kell egy kis lazulás néha!!
    Meg egy kis kényeztetés is jól esik, ebéd-étteremben, kényelmes szállás, semmi mosogatás-takarítás, otthoni robot stb.
    Meg amúgy mi-nyilasok-egyébként is vándor lelkek vagyunk...

2. Igy van...sosem fogok megnyugodni..lehet majd egyszer.....:)

3. Látom eseményekben gazdag pihenő túrában volt részed. Kissé irigyellek,amit nem volna szabad,de most még is megteszem.:) Ez legyen a legnagyobb baj. Az esti fényekről pedig annyit,hogy a kedvenceim.
    ui.: bocsánat a kései olvasásért,csak el vagyok habozva.