2018. augusztus 7., kedd

Nem keveredtem vitába hanem felbőszültem..

Általában,mostanában keveset irok..nem sok minden történik..ránkszakadt ez a forró nyár..de..ma felment a cukrom!Jóhiszemüen megosztottam egy nagyon jópofa videot amiben gévagomba recept volt..hát irtó negativ megjegyzést kaptam miatta egy vegán csajtól..mert szalonnát emlitett benne az illető....Engem felháborit a vegánok fanatizmusa..kiborulok tőle..persze hogy sok mindenben egyetértek..de ez a bigott hozzáállás ..hogy csak az a jó amit ők megesznek..szóval egyék meg amit főztek..nekem az a véleményem hogy ezt a világot már jobban nem lehet elrontani..és mindenkinek joga van ugy élni és olyan étkeket fogyasztani amik örömöt okoznak..Épp ezért nem hagyom magam én is megpróbáltam kevesebb hust enni..és sikerrel is..de nekem ne mondja senki hogy a glutén mentes ,tej tojásmentes lisztmentes torta ehető.vagy hogy szójaföllel lehet a tejfölt helyettesiteni..ugyan miért baj az ha az ember tejfölt eszik vagy tejet tojást?..azért nem kell még megölni egy állatot!..Szóval ez a fanatizmus szerintem vagy ez a trendi....nem tudnk másképp kitünni..ez ezt jelenti..épp ezért itt is megosztom ezt a pazar receptet..és még egy másikat is..mert szerintem legalább ez hozzon örömöt az embernek az étel tisztelete..Régebb nem voltak ilyen áramlatok hogy Vegán..mindenki evett mindent..módjával..kiváncsi vagyok a véleményetekre..na de azt a sok kulimászt is amit csinálnak magvakból,meg örlemények stb ..vegán kolbász..naszóval egyék is meg..én biztos nem fogom...és ujabban felfedeztem egy csatornát ahol isteni dolgokat főznek a környezet is vagány..de gasztronomiai szempontból pazar lakomákat csinálnak..
..................
na akkor aki szeret enni rendesen az nyálazzon..:D
..a nyár eltelik lassan ,unokázok..és tervezem a grillezőt ősszel lesz dolgom....no majd jövök..

2 megjegyzés:

  1. Nekem sem esetem a vegánkodás...

    VálaszTörlés
  2. Mindenki egye azt, ami jólesik neki, és bírja a szervezete.
    Ahogyan a hitéletet sem lehet erőltetni, a vegán étkezést sem.
    Mindenki élhessen a szabadon választás jogával.
    Igazad van Mártikám!

    VálaszTörlés