2018. augusztus 7., kedd

Idei kis túrák..

Mégiscsak történt pár dolog..2x is voltam a Gaja völgyében..1x a Rám szakadéknál....és ettől nagyon boldog lettem..:)Gaja völgyében irány a lightos vonalon ereszkedés a meredeken,unokával..másodjára irány a meredeken ,és viosszajövet a lightos oldalon..Nagyon jól sikerült kis kiruccanások voltak és a lábaim is birták az iramot..megusztam izomláz nélkül!A Rám szakadékban a csapat bejárta mig én csak a kezdeti részeket láttam illetve sikerült bejárni de bevallom ez nehezebbnek bizonyult de szerintem itt is megtettem ugy 5 km..t..Csapatunk ifjabb tagjai simán bejárták..Ja ..és a cseszneki Via ferratara is elmentek najó..én ott csak a várat  látogattam meg mig ők sziklát másztak..Be kellett ismerjem nem nekem valo ez már..sajna,viszont megigértem magamnak hogy soha többet nem indulok el ilyen kánikulában!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése