2014. október 15., szerda

Tamás Bátyó Gunyhója...Tihanyi csipkebogyópiknik..és Liliomkertben

Bizonyára furcsa ez a Cim egyveleg..de szeretném az ősz szépségeit..igy egy csokorban megmutatni..érzéseket amiket átéltem..és amitől SOKKAL több lettem..Először is.mindent megtervezt(em)ünk...és elindultunk szokásos évvégi felfedezőútunkra..ami örömünkre..nagyon jól sikeredett..és ezt a gyönyörüszép vénasszonyok nyarának is köszönhetjük..Minden ugy történt..ahogy elképzeltem..sőt még jobban..azt láttam amit akartam..és olyan érzéseim lettek..hogy még most is érzem..Az ősz..a maga ízes  zamatával....szineivel,fényeivel,illataival,és minden méltóságával körbeölelt minket,elkápráztatott,elbóditott!Balatonfelvidéki kiruccanásunk alkalmával most..Tihany..Nemesgulács, Gyulakeszi,Káptalantóti,Tihany,és Vászoly..szerepelt..épp ebben a sorrendben..Röviden:Tihanyi Csipkabogyópikniken voltunk,először életemben..vásárosok sokasága..kézművesek,és bóditó finom illatok között tébláboltunk..majd kompelinditást,Balaton fényeit is megcsodáltuk..megkostoltam a hires Kaldeneker György csipkebogyós..cukkinis-zöldséges-minestrone vega levest..ami jól meg sütött.de finom volt..izlett.
Imádtam a sok lim-lomot,szines piros-kék zománcozott edényeket,ócskaságokat,és bizsukat..sikerült is vennem olcsón 2 karperecet..A Régi Idők udvarában finom vaslapon kinzott sertéstarját ettünk,Tócsnival,grillezett zöldségekkel,majd Nemesgulácson megismerkedtünk barátokkal.és nagyon kedves embereknek találtam,mint mindig ,jól kitaláltam..:)..Majd..gyorsan Gyulakeszire mentünk szállásunkra,másnap Liliomkertpiac volt tervben..Liliomkert..szivem csücske..nagyon tetszett..sokan voltak..és ha lett volna utánfutónk..vettem volna egy kék padot..:)..De nem volt!tetszett ahogy nagy sziklakövek be vannak téve asztalnak,széknek,tetszett a növények buja elvirágzása,hajnalkák,vadszőlők,tetszett az egész piac..a feelingje..a sajtosok,,a mézesek..és az is tetszett hogy 2000ft.( ! ).egy 10 dekányi száritott vargánya..:)..Hál'istennek..nekem van ugy egy kilóm..Kicsit fárasztó is volt a tűző napsütésben az októberi nyárban
Barátainkkal együtt nézegettük sóvárogva a finom illatos szappanokat,tárgyakat..hát..mindennek ára is van..Ugyebár.Tihanyon ujra ebédeltünk..majd jó tele pocakkal mentünk Vászolyba a főhadiszállásra..és ami ott fogadott az maga a PARADICSOM (földi) .nem is irok erről többet..beszéljenek a képek..      



                                     














                 

......És rengeteg képem  van a facebookomon....hmm..és..innen mentünk a hires Vászolyi völgybe..de ezt a következő posztba irom...ja még kikeresem a kék padot..ami annyira tetszett és aminek most keresem a fotóját




..és most érkezünk a Tamás Bátyóhoz..(folyt köv)

   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése