2014. augusztus 22., péntek

Lassan elmúlik a nyár..

..lassan lecsendesül minden..Hajnalkáim most pompáznak ugy istenigazából..,a kert elburjánzott,épp olyan sejtelmnesen..ahogy én szeretem..:)Fények vannak,párák..és szinek..a vadszőlők beindultak..tele van mindenfelé spanyolcsigával..ma is összeszedtem kb 8 db..ot ..és merülő-repülésssel billentem a szakadékba őket..amugy nagyon utálom őket..
Nagyon szépek a reggelek,kipillantok a gőzölgő kávémmal,beszippantom azt a jólkedvelt friss levegőt,Kávéillatban fürdőzöm!Ilyenek azok a reggelek amikor nem csinálok semmit!..csak VAGYOK!Várom a harmatos reggeleket,száguldanék a bicajommal,kicsit elsétálgatok az erdőbe..és ez OLYAN JÓ!..Minden megáll..lassitok..átértékelem a gondolatokat..:)Nem sietek..VagyokStólát kötökés terveim vannak.....olyan jo két sor között elmerengeni..távolba nézni..na ezért jó ezt egyedül érezni..erre való a magány!Nyaram eltelt,baráttal találkoztam,..szeretetben..gyönyörködtem a családom túráiban,havasokban,gombát száritottam,vargányák illatában élek..és levendulakoszorú a hajdiszem!
lassitok!..kertbe megyek..meg-meglibbentek egypár növényt,citromfűillat vesz körül..levendula is..Hát ez csoda..észreveszem hogy pirosodnak a vadszőlő levelei..Határozottan állitom hogy itt van az ősz...Eldöntöm hogy ősszel átültetem a nagy nyáriorgonámat..Túl nagyra nőtt..és nem nekem csinál árnyékot..hanem a szomszédnak...Minden szép lesz..a sufninak nekifogtam ..üresitgetem..szeretnék ott egy kis pihenőhelyet kialakitani..egy nyugisat..ki akarom meszelni..meg maradék csempével mozaikszerüen (GAUDI)..letaposózni..:)Sok a tervem..és ez olyan jó!Szvettert akarok kötni....No de ne ronhanjak adolgok elébe.-.előbb a stólát kell körbehorgoljam ..hogy ne kunkorodjon a széle..Jé..mennyi paradicsomom ért be mára..Isteni finom az aromájuk..Tökre is várok a héten..:)..Sajnálom hogy nem tudtam jobban kihasználni a nyarat..de nem panaszkodom..igy van rendjén..:)..Még elmélázgatok kicsit kinnt majd elmegyek egy kis erdei sétára..csodálatosak a fények..Maradok..merengek..Vágyódom..nagyon vágyódom..majd csak lesz valahogy.....Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel 
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom, 
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton, 
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon 
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom. .” 

Radnóti Miklós: Nem tudhatom -részletime pár kép..



                               


8 megjegyzés:

  1. Bámészkodtam és olvastam nálad.Hamarosan lefekszem, előkészítése volt ittlétem a pihenésnek.

    VálaszTörlés
  2. Szépen írsz az őszödről! :-)

    VálaszTörlés
  3. Maga a csoda vagy Te is! :) A fiatalos energiáidat sokan megirigyelhetnék! :)

    VálaszTörlés
  4. Szívemből szólt megint! Bár őszimádó vagyok, most egy kicsit még váratlanul ért a jötte, húztam voltam még a nyáridőt. ;)

    VálaszTörlés