2012. június 28., csütörtök

Nyár van,zene..napsütés..és meleg..

..és sehogysem jönnek a gondolatok!Szobámban ventillátor nélkül nem lehet létezni..odakinnt várom a kardvirágok nászát.idebennt zene szól:ENNYI!..holnap több gondolatom lesz....Magamat sem ámitom..valahogy telnek a napok,és a zene szivemhez szól:
                                           
                                       
     
  
                                       
                                    .......most nekem ezek nagyon..de nagyon..de nagyon..tetszenek:)

4 megjegyzés:

  1. megértelek, én is idebent szenvedek a melegben... netezz egy picit, én azt szoktam, és utána jobban jön az ihlet http://minu.me/-mosoly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi..egész nap netezek..!!!!!..sajnos nem tudok rájönni ki vagy!..Jo lenne pedig!

      Törlés
  2. Mi is csak ülünk a szobában kint már délelőtt +30 fok van... Túrázni akartunk a héten, de abból sem lesz semmi, hiszen 40 fokban kimenni sem érdemes.
    Minden reggel megyek a kertbe, széthordok több száz liter vizet, ez a torna kb. másfél órát tart, de szeretem csinálni.
    Egyre nagyobbak a padlizsánok, hamarosan lehet szedni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én újabban virtuálisan túrázok..olcsó..nem ráz--és még a vizesést is érzékelem:)Locsolok én is..mindennap..de semmi értelme..délig minden virág kiszárad..könyörtelen már ez a helyzet!

      Törlés