2012. június 14., csütörtök

Asszony és háza..

..avagy az én Toszkánám!..amikor ezt a nevet megláttam..nem tudtam még ..hogy egy örök szimpátia,csodálat,bámulat ,imádat..,varázslat fog hatalmába keriteni!És ez annak az embernek köszönhető..aki ezt a könyvet nem irta..hanem MEGÍRTA!!..Elolvastam..majd a "A MÁSIK KERT"-et is..és örök szerelem lett..sokszor előveszem bánatomban,örömömben,unalmamban..és mindig erőt meritek belőlük:most hogy mint izig.vérig húsból levő iróját is megismertem..még jobban szeretem ,imádom!Őa.PETRIK ADRIEN!!..a képek saját fotók!(nem másolhatók)
 a.SCHAFFER ..nem jött el..:(
     Ezeket a képeket én csináltam,tavaly a Fehérvárcsurgói kastélyban megrendezett virágkiállitáson..Sok szép dolgot láttam,..de a képeket egy másik  helyen fogom feltenni,obiektiv oka van..:nem találom őket!:)
nagyon sok dologban hasonlitok az ADRIENre:én is szeretem a téglát,a vad növényzetet,a köveket,az ujrahasznositott pulcsikat,imádjuk a füvet,a csendet a havat,..a virágokat..ugyanazt a késztetést érzem..ha egy követ látok,vagy egy ruhaanyagot,szeretjük a tábortüzet,a kemencét,az ÉLETET!..mi kell még?..aki nem olvasta a könyveket..hmmm..az sürgösen olvassa el:Petrik Adrien:ASSZONY ÉS HÁZA...avagy az én Toszkánám..és A MÁSIK KERT!..no azért jó lenne egy harmadik könyv is..igazi,blogger stilusban megirt,naploszerü,érdekes olvasmányok..tele gyönyörü képekkel..:)és humorral..és SZÍVVEL_LÉLEKKEL!
                                                                     

4 megjegyzés:

  1. Szereteeeeeeem azt a két könyvet. Lesz egy harmadik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú..azt nem tudom..de szivesen venném kezembe a harmadikat!:)

      Törlés
  2. jaja, én is nagy nagy rajongója vagyok

    sajnálom, hogy nincs blogja (nincs?) és én is nagyon vágyom a következő könyvét (akár az életteréről, saját készítésű ékszereiről, de persze főleg a házairól- sajátjára leginkább:)))

    VálaszTörlés
  3. Amikor esik az eső..kezembe veszem könyveit..lapozgatom,terveket szövök..kuncogok az állat-meséin..szóval teljesen leköt nek a történetei!

    VálaszTörlés