2022. december 21., szerda

Újra Karácsony közeleg

Pár nap múlva Karácsony este ..közeleg,itt vagyok én is ,mi is ,unokák is család is egyben vagyunk sok megpróbáltatás volt,betegségek,kis ficamok,..lassan telik az idő..haladunk...Pár napig gyönyörü hó volt,szinte örvendtünk hogy hátha idén fehér karácsonyunk lesz,de sajnos ugy néz ki most is elkerül minket Holle Anyó!Semmi nem fontosabb az egészségnél.se pénz ,sem anyagiak semmi..Diszbe öltöztetjük a házat,főzöcskézünk,bekuckózunk,családi program lesz,néha megnézünk egy jó kis filmet,sétálunk,a közeli erdőben,..Jut eszembe ma rengeteg szép csillagot láttam,szineseket..de nem az égen hanem megfogtam a forró edény fülét...ajajjj...csoda hogy nem sistergett..Sikerült csodaszép fonalakat beszerezzek,lesz mit kötögessek,gardróbot ujitottam rengeteg puha gyönyörü sállal gazdagodtam,no meg öntöttvasserpenyőkkel..és lett uj redőnyünk is..Jövőre hátsó kaput szeretnék másat ujat..cinegéknek kikészitem mindennap a kis szotyimagokat,köszönik szépen..jó lenne ha BÉKE lenne ezen a Földön,semmi mást nem kivánok jobban..Boldog karácsonyt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése