2019. július 27., szombat

Július van,nagy meleg..de most esik az eső végre!!!

Tyűha most vettem észre hogy február óta nem irtam semmit..sok minden történt és történik,de sajnos lankad a hév,nem igazán van uj a nap alatt.és nem szeretném ismétlésekbe bocsátkozni!Benne vagyunk a nyárban..nagy a kánikula..és szinte alig lehet kibirni ezt a hőséget..reggel csinálok pár kört a kertben lehet reggelizek is ezt-azt..de már 9 órától lehetetlen kint lenni majd este 7 kor ki lehetne menni de akkor szúnyogok vannak..Szóval az őszt várom..ez nem állapot hogy nyár van és bent kell üljek a házban sajna nem birom a meleget..amikor csak tehetem kimegyek..gyönyörü lett a kertem,sárga ,piros rózsáim,és imádatos a barátcserjém..most azon agyalok hogyan tudnék árnyékolni jobban..a szőlőm megbolondult 4x nyirtam már metszettem és  vadszőlőm is már a háztetőt nyaldossa!de imádom azért.(.a video csak illusztráció.)a hortenziáim is elég szépek lettek..és ragyogóak a montbréciák is..ime pár kép.. a kertemből..
BarátcserjeFelirat hozzáadása

.a montbréciáim is meg a vadszőlőm is..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése