2016. június 27., hétfő

Amikor Kitagadnak..

Borzasztóan rossz érzés..mikor egy korábbi virtuális barát, blogger,titkositja a blogját..vagy megszünteti az oldalát..a közösségit..vagy egyéb történik..Ilyenkor az ember kérdéseket tesz fel magának:Vajon miért?Rosszat tettem?..Haragszik rám?..Mi okozhatta?..és mivel ezekre a kérdésekre nem tudjuk a választ,sosem fogom megtudni,és ezek az emberek hiányozni fognak az életemből.. továbblépek!Ilyen volt egypár blog....de..sebaj,,fátylat rá..ezért nem lesz rossz napom..felpattanok a bicajomra..és élvezem a reggeli fényeket,fuvallatot.Selymes szellőt..nyári napsugarakat..életet...mit sem bánva..nem fogom magam rosszul érezni emiatt..De..valahol..bánt a dolog..Mindenkinek más az érzékenységi foka..rezdülések vannak..reagálások..együttérzések..és ilyenkor eltünnek a rokonlelkek..
............................................................
..................ha valaki tudja nézze meg ezt a filmet..nagyon ajánlom..Életrevalók:..OMAR SY..val...

7 megjegyzés:

  1. sajnos néha elhamarkodottan ítélünk, az előítéleteink automatikusan működésbe lépnek...Van, aki azért zárja be ÁTMENETILEG a blogját, mert tudja, hogy huzamosabb ideig nem lesz "blogközelben", jelzés,ajtó ( zárok,ha elutazok, leszek, ha nyitok)
    a blogvilágban különös (más) viselkedés dívik, mint a teljes kommunikációs világban?: úgy értem, amikor más jelzéseket is kaphatunk, nem csak a leírt betű ...több a félreértés, mert több mindent magunkra értünk, amit a másik nem arra szánt...bonyolult dolgok ezek:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
    2. Igen..tényleg elhamarkjodottan itéltem,pillanatnyi dolog volt..ne haragudj töröltem pár kommentet..irok privátban..oké?

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. semmi baj, engem nem zavar:)))

    (bár már nem emlékszem, mit írtam, de remélem a többiek sem hiszik azt, hogy büntetésből törlődtem:))))))))))))))

    VálaszTörlés