2015. április 1., szerda

Visszaemlékezés..egy téli siútra..

Mint igértem,jelentkezem egy téli siutról van szó..fiam noszogatására elindultunk...oda ahova mindig is vágytam..egy osztrák hegyvidéki siparadicsomba..sajna én nem siztem..csak bámészkodtam..az ut odáig fenomenális volt....az időjárás ragyogó..a sifelvono tájékán sramlizene..és a férfiaim kisizték magukat..egyikük sem volt valami jo formában:egyik 15 éve másik 5 éve nem vett fel silécet  a lábára..én meg napsütkéreztem..irigykedtem..majd ittam egy finom kávét,sétálgattam..és klassz volt.


...reggel 9..től délután 4..ig elvoltam magam-magam..nézegettem a sok gyereket,családokat hogy mennyire sokan szeretik a természetet..és sóvárogva néztem hogy én nem sieltem..
                             


                 
Bővebben....








.......




....szóval gyönyörü,napos idő.a hó sziporkázott,óriási halmazokban állt a járda szélén..lehetett látni hogy itt óriási havazás volt....és nem bántuk meg hogy elmentünk..:)csak a libalegelőt sajnálom..mert csuszkálhattam volna én is picit!....SEMMERING..egy csodálatos hely..csak ajánlani tudom..:)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése