2014. január 1., szerda

2014.első napja..

Nehogy valami hosszú beszámolóra várjatok..nagy nehezen ugy fél kilnec felé ,kávézás után eldöntöttük hogy elmegyünk biciklizni!Jó kis párás levegő,nagy csend..szilveszteri buli utáni hangulat..szerintem mindenki az igazak álmát alussza!
Nosza felpattanunk a bicajokra..irány a Vértes..betonozott utjai..a szokásos utirányunkon..bezzeg nyáron fel tudtam kapaszkodni a dombon..Most ugy látszik bedolgozott a Karácsonyi KOCSONYAZABÁLÁS..
..NEM TUDTAM FELMENNI A DOMBON! ..Hmm..ez ujabb fogadalmakra ad.lehetőséget..Vajon be tudom tartani hogy fél adagot egyek ezentul?..
Sehol egy lélek,csak vadkacsák repültek a fejünk fölött,köd,pára..és bezzeg a fényképezőgépet most nem hoztam magammal!..Vissza kell majd térjek..mert egy csodás fát találtam!egy nagy méteres tönkből..ugy 6 vastag tönk..és óriási a koronája..Gyönyörü..szóval..ide vissza kell térjek fotózni!
Én a betonos uton,a párom az erdőn rövidit..Hehe..sebaj..majd ő felteszi melegedni a finom káposztás-korhelylevesemet..!
beérkezek én is és nekilátok,Jó forró,savanyu..és isteni finom..BOLDOG ÚJ ÉVET!
...............................Délután nagyot aludtam....szinte ujjászülettem....most semmi feeling..csak egy kellemes érzés..hogy milyen jó itthon a kuckóban!" Magány" pirulámat ma nem vettem be!
                                           
                                                         

1 megjegyzés:

  1. B.Ú.É.K. !
    És egy tipp!
    Sose egyél fél adagot, inkább tekerj mindig dupla annyit!!

    VálaszTörlés