2013. február 3., vasárnap

Üzenetek...

Nemrég kaptam egy filmajánlást..megnéztem....és órákon át a hatása alatt voltam.Voltak benne90%.olyan üzenetek..amik csak akkor jönnek át amikor tudatosulnak bennünk a gondolatok
Jó ideig fel sem tudtam ocsudni belőle..pedig olyan egyszerü az egész mondanivalója:TALÁLD MEG A BELSŐ ZENÉD!..a célod,az utadat..a hogyan tovább-ot!
Nem kell mindig az EGO..val foglalkozni,nem kell megfelelni másoknak,követni kell a sziv hangját!Épp ezért annyira átéreztem ennek igazát..arra gondoltam..MEGTÖRTÉNIK..és csak ennyi kellett az önmegvalósuláshoz!
A lélek tisztasága,az őszinteség,a jótettek,a különcség,a segiteni akarás,a megvalósitás,a siker,a boldogság..mind..mind ilyen üzeneteket adott át
     

          Ha van kedvetek..nézzétek meg ezt a filmet...vannak percek amikor vontatottá válik,illetve azt" hisszük" hogy az..de ne hagyjuk abba,..nézzük végig..MEGÉRI!...ezáltal én is több lettem..tanultam ebből...és még több gondolkodásra késztet...<3                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése