2012. augusztus 4., szombat

"Kánikula"..avagy uborkaszezon?..

Bizonyára még én is csodálkozom azon hogy nincsenek gondolatok,illetve vannak..csak olyan kesze-kuszák!pedig elég mozgalmas nyarunk volt,a nagy kánikula ellenére.igyekszem majd összeszedni,szépen sorban...habár ez nem lesz olyan könnyü!Nyári itthoni tevékenységeim a takaritás,főzés,és lustálkodás jegyében..amolyan módon telt..hogy mindent abbahagytam..sajnos a meleg beűzött a hűvösebb sarkokba!Máskor ilyenkor lekvárfőzéstől kezdve,sok mindent készitettem,most szinte semmit,a két berkenyelekvárom kivül..ami a kertemben termett....Nincs barack..EZT NEM TUDOM HOGY FOGJUK TÚLÉLNI!!:))).
                          ..Reménykedem a szilvalekvárban..az eperről is lemaradtunk..mert ugyebár 600ft..ért drága.,.a barack is annyi majdnem!Majd csak átvészelem valahogy ezt a "gasztronómiai technikai szünetet"....Még bográcsozni sincs kedvünk..pedig igazándiból kiéltük magunkat ebben a nyár folyamán!A hegyekben..leirása következik!(..na már jó hogy nekiálltam irni!..:)..Radnai havasokban voltunk,Kolozsváron,Székelykocsárdon,Balatonalmádiban..és Tihanyban!...Mindenhol egy keveset..de bevallom őszintén..hogy elegem volt..:!Két afrikai szúnyogcsipésem 2 hétig kisértett,melegem volt,nyügös voltam..(bezzeg a fiuk fürödtek..én csak szárazon..szenvedtem..)....alig vártam hogy itthon legyek..!....Most viszont jó visszaemlékezni..ja?..és nagyon várom a szép őszt..hamarosan itt van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése