2012. május 13., vasárnap

Korai nyár..

Idén is meglepett minket ez a korai forróság..mindennap nem győzöm a locsolást!Virágaim hálásak,ámde déltáján kókadoznak is a nagy napsütésben..Korán reggel szeretek kertbe menni,olyan fények,illatok ,párák vannak..sejtelmes fények,szinte látni a páraszemcséket!..Imádom a fecskék ficsergését..csivitelését..néha egy-egy pillangó..és Óriásszúnyog..na ezekre haragszok!..szürkületkor a szúnyogok nagyon szeretnek....legalább ők ezt teszik!
  Csodálom az iriszeim kékjét,a bazsarózsáim mély bordóját..és a spireám fehér kis csillagait..nem megyek el mellettük..hogy ne simogassam meg a szemeimmel a kardvirágokat..alig bujtak ki..hála a mindennapos gondoskodásomnak,szépen növögetnek..kiváncsi vagyok milyen szinekben pompáznak majd!A Nap kezd jobban és jobban sütni,éget..imádom amint megsimogat!de futok is be a kis hűvös nyári boszorkánykonyhámba..főzőcske,elmélkedés,locsolás egy kis gyomlálás..és már el is telt a reggel..Igy telnek napjaim,néha barátoktól kapok virtuális visszajelzéseket,köszönöm nektek..nagyon jól esik hogy valamennyien olvastok..legujabb fotóimon megnézhetitek kertem apró részleteit..




      ..Ezt a buzogány virágot máshova ültettem..most bujik..Csodaszép a kertem..és ezt nem dicsekvésképpen mondom..a legbüszkébb a páfrányaimra vagyok..már kész kis erdőm van:)
Ujdonság ..hogy mult héten valamikor óriási szivárványt vadásztam..tegnap pedig sárkányrepülő ment át a kertünk felett..annyira lennt volt hogy majd frászt kaptam..:      (siklóernyő)
...Most örülök ezeknek a fagyosszenteknek(Szervácz,Pongrácz,Bonifác)..mert normálisan lehült a levegő..Van még egypár kis mini-tervem a kerttel,pld szeretnék egy-két tuját,és még egy borostyánfuttatót,de azt a kertben KERESZTBE szeretném tenni....hogy a szomszédok ne lássanak be mögé..és akkor szerintem végeztem is a növényekkel..már csak igazitanom kell!nem lehet szavakba foglalni azt a kerti,érzést,amikor csak ülök a nyugágyban,nézem a felkelő napot..és szivom be a friss levegőt!..Ez az igazi ÉLETÉRZÉS!!ja..és órákig nézem a felhőket...ez a legszentebb dolog a világon..olyankor gondolatok sincsenek..Jó nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése